Najczęściej zadawane pytania
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie – skontaktuj się z nami. Jesteśmy dostępni pod mailem info@uxui.edu.pl, pod telefonem +48 534 331 332, oraz na Messengerze!
1. Czy mogę zarezerwować szkolenie, bez dokonywania płatności?
Tylko zaksięgowana płatność pełnej kwoty gwarantuje Ci uczestnictwo w szkoleniu.
2. Co muszę zabrać ze sobą na szkolenie?
To czego potrzebujesz, to pozytywne nastawienie, empatia i głód wiedzy! Nie musisz niczego przynosić – wszystkie niezbędne materiały otrzymasz podczas szkolenia.
3. Czy w trakcie szkolenia zaplanowane są przerwy?
Tak. Jedna 15-minutowa oraz 45-minutowa przerwa na lunch. Dodatkowo podczas szkolenia dostępny jest stale bufet kawowy z pysznymi ciasteczkami, owocami i napojami. Na szkoleniu panuje luźna atmosfera, więc w każdej chwili możesz sięgnąć po przekąskę.
4. Gdzie odbywa się szkolenie?
Szkolenia odbywają się w Krakowie, w różnych salach szkoleniowych. Dokładna lokalizacja znajduje się pod przyciskiem ‘DODAJ DO KOSZYKA’ Dodatkowo, na tydzień przed szkoleniem, przypominamy mailowo o terminie i miejscu szkolenia.
5. Czy muszę się jakoś specjalnie przygotować przed szkoleniem?
Nie, nie musisz. Szkolenia w AkademiaUXUI zostały opracowane z myślą o Twoim czasie. Przychodzisz i doświadczasz wiedzy.
6. Jak umówić się na indywidualny mentoring z prowadzącym?
Aby skorzystać z indywidualnego mentoringu napisz lub zadzwoń do nas. My umówimy Cię z prowadzącym na telefon, spotkanie online lub chat.
7. Czy podczas mentoringu prowadzący może sprawdzić moje prace?
Tak, oczywiście. To czas dla Ciebie, możesz go zatem wykorzystać adekwatnie do swoich potrzeb.
8. W jakim czasie po szkoleniu mogę umówić się na indywidualny mentoring?
Masz na to sporo czasu, bo jest to aż 90 dni liczone od realizacji ostatniego dnia szkoleniowego.
9. Jak uzyskać dostęp do oprogramowania?
W każdym przypadku procedura wygląda trochę inaczej.
Sketch
Dokonaj zakupu oprogramowania w pełnej kwocie, wyślij do nas ID zakupu szkolenia i aplikacji. Po weryfikacji przez obsługę techniczną, na Twoje konto zostanie dokonany zwrot w wysokości 50% wartości oprogramowania i otrzymasz upgrade na 36 miesięcy bezpłatnych aktualizacji.
UXPin oraz InVision Studio
Załóż bezpłatne konta aby otrzymać dostęp do wersji próbnej oprogramowania. Następnie prześlij do nas ID zakupu szkolenia wraz z adresem email, na który przydzielono Ci dostęp do aplikacji. Po weryfikacji przez obsługę techniczną Twoje konto zostanie upgradowane. UXPin na 3 miesiące, a InVision Studio na 12 miesięcy.
Czas realizacji jest uzależniony tylko od naszych partnerów, z przyczyn niezależnych od AkademiaUXUI, może się wydłużyć.
10. Czy oprogramowanie przysługuje mi tylko na czas szkolenia?
Oprogramowanie od naszych partnerów może być używane przez Ciebie znacznie dłużej niż przez okres szkoleniowy. W zależności od aplikacji, od chwili jego aktywacji, Sketch uzyskuje się na czas nieograniczony ale z bezpłatnymi aktualizacjami na 36 miesięcy, InVision na 12 miesięcy, a UXPin na 3 miesiące.
11. Czy uczestnikom przysługują zniżki na kolejne szkolenia?
Tak, oczywiście. W tej sprawie należy osobiście skontaktować się z nami.
12. Jak wygląda szczegółowy harmonogram zajęć?
Kurs realizowany jest w trybie hybrydowym. Oznacza to, że prowadzone są zajęcia stacjonarne oraz zajęcia zdalne pomiędzy zjazdami, ponadto wersja Professional przewiduje realizuje zadań dodatkowych w trybie zdalnym oraz konsultacje 1:1 z Mentorem. W godziny dydaktyczne wliczony jest czas wykładów, ćwiczeń, konsultacji oraz praca minimalna własna kursanta jaką powinien wykonać, aby zdobyć kompetencje. Ilość konsultacji jest właściwie nieograniczona ich forma i częstotliwość jest uzależniona od potrzeb i preferencji uczestnika. Terminy ustalane są indywidualnie z mentorem, konsultacje zawsze odbywają się na żądanie uczestnika, za wyjątkiem konsultacji powykonawczych.
Więcej informacji? Skontaktuj się z nami i zapytaj o dedykowany Informator gdzie znajdziesz wszystkie daty. Jego ogólną wersję możesz też pobrać tutaj.
13. Czy mogę kupić Workshop Booki bez uczestnictwa w szkoleniu?
Materiały szkoleniowe przysługują jedynie uczestnikom szkoleń. Możesz jednak zakupić podręcznik i ćwiczenia pod tytułem UXUI Design Zoptymalizowany, wydawnictwa HELION, których autorem jest Chris Badura. Zestaw składa się z Manual Booka i Workshop Booka – co prawda nie tego samego jaki otrzymujesz na szkoleniu, ale stanowi on integralną część książki.
14. Jak dokonać zakupu na raty lub wybrać płatność odroczoną?
Aby dokonać zakupu na raty lub wybrać płatność odroczoną, dodaj szkolenie do koszyka i przejdź do płatności PayU. Następnie należy wybierz jedną spośród dwóch możliwości: ‘Płacę póżniej’ lub ‘Zakup ratalny’. Proces ten jest realizowany całkowicie zewnętrznie przez naszego partnera. AkademiaUXUI nie ma wpływu na decyzję kredytową.
W razie pytań zadzwoń lub napisz do nas!
Więcej informacji znajdziesz pod linkiem RATY 0%
15. Jak dokonać zakupu na firmę?
Aby dokonać zakupu szkolenia na firmę napisz lub zadzwoń do nas. Przygotujemy fakturę proformę. Po jej zaksięgowaniu zostanie przesłany kod rabatowy zerujący wartość koszyka, umożliwi to jednak rejestrację uczestnika na szkolenie.
16. Jaka jest cena szkolenia otwartego dla firmy?
Ceny szkoleń dla firm to 1.800 zł brutto za poziom BASE oraz 2.500 zł brutto za poziom DEEP. Zniżki dla firm zaczynają się od zakupu 3 szkoleń jednocześnie lub zgłoszenia 3 uczestników na to samo szkolenie w tym samym terminie.
Dla samozatrudnionych mamy ofertę specjalną dającą oszczędność 700 zł. Zakup pakietowy SOLID (BASE+DEEP) w cenie 3.600 zł brutto